Liefde en onze Natuur

Afb001
Wil je iets weten over liefde of je pad in dit leven, kijk op mijn site en email me later. http://www.marsk4angel.nl
Ook kun je op de site van onze STichting Anti Milieuvervuiling STAM http://www.stichtingstam.nl  kijken, kan je kennis opdoen of zelfs te weten komen, wat je eigenlijk graag had willen weten, over veel items en ook zijn er links naar andere ”bewustere/betere” instellingen, verenigingen of/en bedrijven, zonder winstoogmerk, want er staan veel urla in de site, onze stichting is nonprofit:).
Ik ben Marjolein, de voorzitter en oprichtster van stichting stam en marsk4angelsite heeft gemaakt, zowel als de Stam-site, heb je ergens vragen over…..laat het me wetenAfb004……….met een sterre*groet….Marjolein
4 comments on “Liefde en onze Natuur

  1. OHHhhh thats y friend\’s Pic,ohhhhhh this is a very nice looking pic.lolkeep it up.okREGARDS FROM KHALIFA FATTY….lol

  2. Oh Marjoleiene !!
    Wat heb je  er een wèrk van gemaakt !
    Mooi mooi !!
    Ik zou je best in 3D willen zien, maar dat staat al een hele tijd in de wacht.
    Maar je enthouisiasme vind ik werkelijk fabuleus !
    Kusje Gerard  

  3. Ik ben benieuwd hoe dit jaar verder zal verlopen. Sowieso BLIJ dat je er bènt !
    Hou alles maar goed in de gaten !
    Tot het mooie weer er dan ""eindelijk "" weer is  !
    Liefs van Gerard

Leave a Reply

